Metro τύποι…1

                                                                                                                                       Ανοίγουν οι πόρτες του metro και να τη. Εκείνη με τα σκούρα γυαλιά, τα μακριά μαλλιά και την σταχτί fault γούνα. Τα χείλη σφιγμένα και τα χέρια δεμένα στο στήθος , φοβούνται να ακουμπήσουν κάτι-μάλλον κάποιον- και να ακουμπηθούν.

Περιμένει .Περιμένει την ώρα να περάσει, τους επιβάτες να περάσουν, τους σταθμούς  να περάσουν για να βγει ξανά  έξω, μακριά από την πλέμπα με την οποία αναγκάστηκε να συγχρωτιστεί. Αλίμονο, καταδέχτηκε να μπει εδώ κάτω, μαζί με την ξεπλυμένη ξανθιά Βουλγάρα, οικιακή βοηθό, με τον Πακιστανό με το ξεπλυμένο τζην και τον παππού με το καροτσάκι. Mon dieu! Qu’elle dιcadence!

«Επόμενη στάση: Πανεπιστήμιο»

Κοιτάει ψηλά. Ο δείκτης χτυπάει στο μπράτσο. Πόρτες ανοιγοκλείνουν, κόσμος μπαίνει και βγαίνει, σκοτάδι ξανά έξω.  Ο δείκτης φτεροκοπά σαν πεταλούδα πιασμένη στο φως.

«Επόμενη στάση: Σύνταγμα»

Ο δείκτης φωλιάζει ξανά σε ένα σταχτί λιβάδι.

Ανοίγουν οι πόρτες.

Έξοδος!

Ανακούφιση.

Έφυγε.

Επιτέλους!

Με είχε αγχώσει αυτός ο εγκλωβισμένος δείκτης.

3 σκέψεις σχετικά με το “Metro τύποι…1

  1. Ωωωωωωωω να που μου ξέφυγε αυτό το ποστ…..!

    πώς έτσι ;; γιατί ;; και είναι τόσο ….παράξενο να το πω ; μάλλον
    τραγικά αληθινό και δεικτικό.

    Καλή συνέχεια να έχεις.

    Μου αρέσει!

  2. περιεργη αναρτηση, ή μάλλον δυσνοητη για το μυαλό μου το οποίο
    αργα αλλά σταθερά βαδίζει την ανηφόρα του βίου του.
    θα ηταν πολυ ευπροσδεκτες οι πιο συχνες αναρτησεις, παρολο που
    είσαι (φανταζομαι) άκρως απασχολημενη.
    σημερα πρεπει να ενοιωσες πολυ ισχυρή. λογω ακριβως της
    δυνατοτητας να ψηφιζεις και να πιστευεις (οπως ολοι μας) οτι ενα
    ψηφαλακι εχει τη δυνατοτητα να αλλαξει τα προδιαγεγραμμενα.
    W-L

    Μου αρέσει!

  3. WL όντως πολύ απασχολημένη και δεν είδα νωρίς τα σχόλια .

    Γιατί δυσνόητο; Εδώ έχεις κατανοήσεις άλλα κι άλλα δικά μου, πολύ
    πι ο μπερδεμένα. Είναι μάλλον που δεν κινείσαι με μετρό 🙂
    Ισχυρή δεν ένιωσα με τις εκλογές. Ανίσχυρη αισθάνθηκα, ειδικά
    για τις τοπικές μας όπου το κακό χάλι συνέχισε στο νησί μου

    Μου αρέσει!