Χαμομήλια

depositphotos_2704161-stock-photo-big-chamomiles-meadow-on-sunrise

Το πρωινό με βρήκε ξύπνια ,ξυπόλητη σε ένα μικρό οικόπεδο γεμάτο παπαρούνες και χαμομήλια.

Ευτυχώς.

Οι παπαρούνες μού ματώνουν στην Φλάνδρα μα τα χαμομήλια, ω!τα χαμομήλια έρχονται να μου ψιθυρίσουν με τη διακριτική τους μυρωδιά πως κάπου βρίσκεσαι εσύ. Να περιμένω, να μην ξεχάσω το Όνειρο στο μούχρωμα.

Ακουσες; Να μην ξεχάσω.

7 σκέψεις σχετικά με το “Χαμομήλια

  1. Καλησπέρα Πενθεσίλεια….!
    δυναμική ποιητική επιστροφή….! λίγα λόγια, όμως τόσο δυνατά, τόσο εκφραστικά. Εσάς που το έχετε, μέσα σε λίγες φράσεις, να εκφράζετε τόσα πολλά, σας θαυμάζω. Είναι χάρισμα.
    Τις ευχές και καλησπέρες μου κορίτσι μου.

    Μου αρέσει!

  2. το ξέρουν να χαμομήλια …μη φοβάσαι θα βρίσκουν τρόπο να σου το θυμίζουν αυτά Ευτυχώς …Ασχετο όταν πίνω χαμομήλι κοιμάμαι… με ηρεμεί και πολλές φορές μου περνά και κάθε πόνος που δεν μπορώ να χωνέψω 🙂

    Μου αρέσει!